Suzanne - India, Nepal, Tibet en China

NIEUW: www.somedaythisday.nl

Lieve vrienden en familie,

Mijn eigen website is gelanceerd! Op www.somedaythisday.nl kun jij me volgen op mijn nieuwe avontuur. Welk nieuw avontuur? Over 2 weken stap ik het vliegtuig in en kom ik voorlopig niet meer terug op Nederlandse bodem. Hoelang ik ga reizen is onbekend, evenals mijn reisroute. Wat ik wel weet is dat ik een enkeltje heb geboekt naar Nairobi, Kenia. De aankomende 9 weken zullen de uitgestrekte Afrikaanse vlaktes mijn enige thuis zijn. Samen met een tent, slaapmat/-zak en een backpack stap ik aan bord van een safaritruck helemaal richting Kaapstad! Dit is het begin van een verre, lange, ongerepte wereldreis naar alle uithoeken van de wereld.

Ben je nieuwsgierig? Volg me op www.somedaythisday.nl

Liefs,
Suzanne

Reacties

Reacties

Joke v.D.

Hoi Suzanne,
Grappig dat je zo ineens weer in mijn 'picture' komt. En nieuwsgierig als ik ben ga ik je zeker weer volgen. Ik hoop voor jou weer op een heel mooi avontuur met veel mooie karakters.
Lgr. Joke

Suzanne

Dankjewel Joke, hartstikke leuk!

Lieve groetjes terug.

Kevin Usmanij

Heel veel plezier Suus! Maar ik ben er van overtuigd dat dat helemaal goed gaat komen.
Pas goed opjezelf.

Xx

E. Jacquemard

Hele goede reis met veel aangename ervaringen. Ben benieuwd hoe het je gaat.

Suzanne

Dankjewel Kev! Xxx

Suzanne

Leuk Jacquemard, dat u mij een berichtje stuurt. Ik ga goed voorbereid op reis, mede dankzij u.

Beste groetjes!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!