Suzanne - India, Nepal, Tibet en China

Marrakech 2011 - Kasbah Ait Benhaddou

De volgende dag zijn we met privé chauffeur naar de Kasbah Ait Benhaddou getrokken. Voordat we aankwamen bij de Kasbah, hebben we vier uur kunnen genieten van het Hoge Atlas gebergte. Wat is dit mooi zeg! Ik had niet verwacht dat er zo veel groen in het gebergte voor zou komen. Onderweg kwamen we een leuk winkeltje tegen. Mijn broer wilde graag een steen uit het gebergte met paarse kristallen erin. Terwijl hij daarmee bezig was, kwam er een man naar me toe die dolgraag met mij op de foto wilde. Hij pakte een blauwe doek tevoorschijn en knoopte deze om. Ik heb ontzettend met hem gelachen en heb er ook nog 's een leuke foto aan over gehouden. Staat me best leuk toch?

Aangekomen bij de Kasbah, hebben we heerlijk geluncht, ons verwonderd over de mooie omgeving en toen weer verder getrokken naar Marrakech. Tijdens de terugreis hebben we ook constant uit het raam gekeken voor de groene valleien, zandkastelen, moskeeën, de authentieke huizen, de bevolking en uiteraard de honderden ezels en geiten.

Tip: Boek via de Riad een privé tour door het Hoge Atlas gebergte, voor 60 euro p.p. ben je van 07.00 - 18.00 uur onderweg in een jeep met privé gids.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!